ביקורות והמלצות

מאות תלמידים מרוצים!

הנה קצת ממה שתלמידים ולקוחות שלי מספרים...

תלמידים מרוצים שלקחו את יכולות הניגון והתיפוף שלהם לרמה אחרת לגמרי. אלופים ואלופות. אחד ואחת!

  • קורס מעולה! מתומצת, מקצועי ומונגש בצורה מעולה. אהבתי שיש אופציה “לטעום מהקורס” לפני הרכישה ועוד יותר אהבתי שאתה הוגן ומציע החזר כספי מלא. בינתיים המלצתי לחברים מהלהקה לקנות את הקורס שלך 🙂

    שקד ביטן

    רמת גן

  • הקורס של אסף שינה את הדרך שבה אני רואה מוזיקה. בתור מישהו שתמיד רצה ללמוד לנגן על דרבוקה אבל לא ידע איך להתחיל, הגישה האינטואיטיבית של אסף עזרה לי להתחבר לקצב הפנימי שלי ולהבין את הכלי בצורה עמוקה יותר.

    מתן גולדשטיין

    תל אביב

  • הקורס היה מדהים! תוך שלושה שבועות הרגשתי שאני מצליחה לנגן כמו מקצוענית. אסף מורה סבלני ומלא תשוקה למוזיקה (גם קבוצת הווטסאפ ממש ממש עוזרת!) וזה עובר גם לתלמידים. מומלץ בחום לכל מי שאוהב קצב.

    עדי פז

    אילת

  • כמי שתמיד התמודד עם בעיות קשב וריכוז, הקורס של אסף עזר לי לגלות כלי שעוזר לי להתמקד ולמצוא שקט. אסף מלמד בגישה קלילה ומבינה, וזה מה שהופך את הקורס לכל כך מיוחד. נתתי 4 כוכבים רק בגלל שהייתי רוצה לראות את התכנים גם עם כתוביות באנגלית אבל זה באמת רק כי העברית שלי לא משהו 😅

    ג'וש ניסן

    גבעתיים

  • בתור מישהי שמעולם לא ניגנה על שום כלי נגינה, הייתי מופתעת כמה מהר הצלחתי להתקדם בקורס של אסף. הוא מסביר בצורה כל כך ברורה ופשוטה, שכל שיעור היה חוויה מלמדת ומהנה. אחרי שלושה שבועות, הרגשתי ביטחון לנגן מול אנשים וההבנה שלי במוזיקה השתפרה מאוד. זה היה הרבה יותר ממה שציפיתי!

    נועה שרון

    בת ים

“זה לגמרי הקורס הדיגיטלי הטוב ביותר שעשיתי... התאהבתי בדרבוקה מחדש!”

יוסי כהן

+0

עשרות שיעורים קצרים, קצרים וקלים לישום

+0

מאות תלמידים מרוצים

WhatsApp

השיעורים הראשונים מחכים לך. חינם!

נא למלא פרטים בטופס מטה. בלחיצה על הכפתור תועברו ישירות למערך השיעורים :)