שאלות נפוצות

בלוג - דרבוקה בקצב שלכם כל מה שקשור לעולם המרתק של הדרבוקה, תיפוף, ניגון ומה שביניהם.

דרבוקה בקצב שלכם - שאלות ותשובות

כאן תמצאו מענה לכל השאלות הנפוצות על הקורס הדיגיטלי “דרבוקה בקצב שלכם”. מהרשמה ועד טכניקות מתקדמות, אני כאן כדי לסייע לכם להפיק את המיטב מחווית הלמידה שלכם. אם לא מצאתם את התשובה שחיפשתם, אל תהססו ליצור איתי קשר בווטסאפ!

הקורס המלא מכיל כ-70 שיעורים, באורכים משתנים. מ-1 ועד 10 דקות. הכל מפורט ומוסבר שם בצורה היסודית ביותר!

הקורס הוא קורס מקיף ואורכו שלושה שבועות + קורס בונוס והוא מלא בהדגמות, הסברים וטיפים כיצד להביא את הנגינה שלכם לרמה המקסימלית. ברגע שתסיימו את שלושת השבועות האלו, תצאו עם כל הכלים שצריך בשביל לנגן עם נגנים אחרים, להמציא מקצבים בעצמכם ולהתפתח לכיוון עצמאי בנגינה שלכם.

בוודאי! הקורס הוא קורס יסודות, והוא נוגע בכל הפינות של הנגינה בכלי הדרבוקה, מפוזיציית ההחזקה הנכונה והמכות הבסיסיות, ועד טכניקות של רולים ומילויים.

בהחלט. רוב המורים מלמדים רק טכניקה. בניתי את הקורס כך שיתמקד ברבדים רבים של הכלי, כך שכל אחד יכול לקחת ממנו משהו. בקורס אני נותן כלים כיצד תוכלו לפתח שפה משל עצמכם, כיצד להוסיף רגש לנגינה ולהשתחרר מחסמים ועוד דברים רבים נוספים.

ברור! בדיוק בשביל זה פתחתי לכם גישה לשיעורים הראשונים לגמרי בחינם. אתם מוזמנים ללחוץ על הכפתור בראש הדף ולעבור לעמוד הקורס, לאחר שצפיתם בשיעורים הראשונים תוכלו להמשיך הלאה לקורס המלא בתשלום. (תוכלו לנסות את את הקורס ובמידה ולא אהבתם אני מציע החזר כספי מלא!)

יש לכם אחריות מלאה ממני והחזר כספי מלא ל30 יום מכל סיבה שהיא! אני בטוח בחומרים המעולים שהנגשתי לכם שיעזרו לכם ללמוד את סודות הדירבוק בצורה המקצועית, המהירה והנוחה ביותר! בהתחייבות מלאה שלי!

יש לך שאלה שלא מופיעה כאן?

אני זמין בווטסאפ לכל שאלה

WhatsApp

השיעורים הראשונים מחכים לך. חינם!

נא למלא פרטים בטופס מטה. בלחיצה על הכפתור תועברו ישירות למערך השיעורים :)